sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Lankahurmosta Itä-Suomesta ja koiramannekiini

Kävimme Kuopiossa tuulettumassa ja löysimme paikallisesta Taito shopista uusia inspiroivia lankoja. Paluumatka junalla sujui rattoisasti, kun pääsi heti kutomaan uudesta langasta huivia.




 Onpa aivan syötävän ihanaa lankaa, ja ihanan pehmeää! Juulianna totesi junassa, että äidillä on aivan hullunkiilto silmissä. Mutta onko ihanampaa tunnetta, kun saa käsiinsä jotain suloisen inspiroivaa!




Muutoin minulla on vaiheessa Juuliannalle Mörkö-lapaset, joista ohje löytyi netistä (jos kiinnostaa, pääset ohjeen latauslinkkiin klikkaamalla klik!). Ohjetta olen joutunut muokkaamaan, sillä armaalla tyttärelläni on pienet kädet. Niistäkin laitan kuvia, kunhan lapaset valmistuvat.




Olen ollut hyvin ailahtelevaisella tuulella, sillä minulla on viisi erilaista kutomusta kesken. Lisäksi olen opetellut lenkkivirkkausta, joka vaikuttaa todella hauskalta ja kauniilta vaikkapa kolmiohuivina.



Koiramme Ti-Ti-Uu pääsi huiville (sekä Juuliannan tekemälle pillerihatulle, josta mainintaa myöhemmin) mannekiiniksi, mutta kuten kuva näyttää, hurtta ei ollut aivan yhtä innoissaan kuin me.. :)

1 kommentti:

  1. oi, miten täydellinen pillerihattu! tuosta haluaisin kuulla ehdottomasti lissää!

    VastaaPoista