sunnuntai 5. tammikuuta 2014

ESITTELY

Hei! 
Olemme äiti ja tytär, jotka harrastavat erilaisia kädentöitä. Blogin kirjoittaminen on ollut meillä aatoksissa jo pidempään, ja nyt päätimme aloittaa uuden vuoden tehokkaasti :). Olemme suunnitelleet myös toiminimen perustamista, se toteutuu nyt alkuvuodesta.  Olemme tehneet erilaisia käsitöitä ym. vuosien ajan, molemmilla on omat vahvuusalueensa. 

Äiti eli Marjo :)
Olen 45-vuotias, erilaisia käsitöitä olen harrastanut nuoresta pitäen. Erityisesti olen hurmaantunut huovuttamiseen, kutomiseen ja virkkaamiseen. Perheeseeni kuuluu kaksi lasta, aviomies ja koira, jonka erityinen kiinnostuksen kohde on lankakerät :)

Tytär eli Juulianna :)
Olen 18-vuotias, joka on niin ikään harrastanut käsitöitä lapsesta saakka, välillä pakosta ja välillä ei. Enimmäkseen olen mieltynyt piirtämiseen, ompeluun sekä vaatteiden uudistamiseen. Kuvitan tekstiilejä; paitoja, tyynyjä, verhoja, kangaskasseja. Opiskelenkin tekstiili- ja vaatetusalaa viimeistä vuotta, jonka jälkeen haaveena olisi jokin kuvitukseen liittyvä jatkokoulutus. 

Pyrimme päivittämään blogiamme noin kahdesti viikossa erilaisin käsityöaiheisin kuvin ja tekstein. 

Terveisin Marjo ja Juulianna, äiti ja tytär 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti